.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئيس جمهور در جمع مردم مازندران/ 2
مازندران، الگويي براي پيشرفت ساير استان ها
رئيس جمهور در جمع مردم استان مازندران گفت: مازندران به لحاظ فرهنگی، نیروی انسانی و طبیعت این استعداد را دارد كه به سرعت و در کوتاهترین زمان ممکن به پیشرفته ترین استان کشور و الگویی برای سایر استانها تبدیل شود ...
مازندران، الگويي براي پيشرفت ساير استان ها

رئيس جمهور در جمع مردم استان مازندران گفت: مازندران به لحاظ فرهنگی، نیروی انسانی و طبیعت این استعداد را دارد كه به سرعت و در کوتاهترین زمان ممکن به پیشرفته ترین استان کشور و الگویی برای سایر استانها تبدیل شود .

به گزارش خبرنگار شمال نيوز مستقر در ورزشگاه شهيد متقي ساري، دكتر احمدي نژاد در ادامه سخنانش در خصوص مسئله هسته ای گفت: استکبار جهانی به سردمداري امريكا هر اقدامی که کردند به نفع ملت ایران و بر علیه خودشان شد.

رئيس جمهوري افزود: آنان پس از آنكه 4 قطعنامه صادر کردند، یکباره همان روحیه استکباری به سراغشان آمد و یک قطعنامه ظالمانه در حق ملت ایران صادر کردند.

وی اظهار داشت: هر چقدر به این اقدامات سبک و سخیف خود ادامه دهند گره ای به گره های قبلی خود اضافه می کنند.

احمدي نژاد با اشاره به اينكه آنان خواستار گفتگو هستند، بيان كرد: امروز ما خواستار گفتگو در سایه عدالت هستیم. 

اضافه كرد: ای کاش آنان تقاضای گفتگو نمی کردند تا آثار تصمیمات غلط آنان آشکار می شد و متوجه شوند در برابر ملت ایران هیچ غلطی نمی توانند انجام دهند.

رئيس جمهوري اسلامي ايران خاطرنشان كرد: من به آنان نصیحت می کنم اگر خواهان نتیجه گیری در گفتگوها هستید با رعایت عدالت، احترام به قانون و در شرایط برابر، همکاری ها در مورد مسائل هسته ای، حل مسائل بشریت، همکاری در زمینه های اقتصادی و هسته ای گفتگو می کنیم و کار مشترک انجام می دهیم.

وي با بيان اينكه ملت ایران به هیچ کس اجازه نخواهد داد که ذره ای از حقوق ملت ایران عقب نشینی کند، گفت: برای ساختن ایران طرح های بزرگ و بسیار مهمی در دست برنامه ریزی دولت است.

احمدي نژاد با اشاره به اينكه طرح هدفمند کردن یارانه ها، یک گام بسیار بلند به سمت عدالت است، گفت: هدف از این طرح پایان دادن به یک تبعیض 50 ساله که حقوق اکثریت ملت را پايمان مي نمود است.

وي با بيان اينكه امروز زمان آن رسیده است با کمک مردم حقوق ملت به طور کامل ادا شود گفت: شیاطین با اجرای عدالت مخالف هستند چرا كه اگر هدفمندی یارانه ها اجرا شود، اولا فقیری در کشور پیدا نمی شود، ثانیا فاصله های طبقاتی به شدت کاهش می یابد و اينكه فرصت برای کار سازنده، پیشرفت کشور، رشد اقتصادی، ایجاد اشتغال و توسعه، بیش از پیش فراهم خواهد شد.

احمدي نژاد گفت: دشمنان قسم خورده ملت ایران در رسانه های وابسته به استکبار، علیه طرح هدفمند کردن يارانه ها، شایعه پراکنی، جوسازی و سیاه نمایی می کنند.

وی تصريح كرد: ریشه بسیاری از مشکلات و عقب افتادگی، عدم تناسب و توازن فعالیت های اقتصادی است و این طرح یک گام بلند در ایجاد توازن، تعادل و عدالت است.

احمدي نژاد گفت: با کمک مردم ریشه های مشکلات اقتصادی خشکیده خواهد شد و پیشرفت ملت ایران با چند برابر سرعت ادامه خواهد یافت.

رئيس جمهوري اسلامي ايران با بيان اينكه دولت مصمم است با همکاری مردم، بدون کوچکترین آسیبی این طرح اجرا شود، گفت: شایعه کردند که این طرح برای مدت کوتاهی است و سپس این طرح تعطیل خواهد شد، ولی این طرح با کمک مردم به شکلی پایه ریزی شده که تا 50 سال آینده هیچ کس نتواند احقاق حق ملت ایران را با مشکل مواجه کند.

وی با بیان اینکه در گام اول این طرح هستیم، گفت: با اجرای این طرح پرداختی ها بیش از دو برابر خواهد شد و با کمک مردم و نمایندگان، کار به گونه ای جلو خواهد رفت که در آینده هیچ کس نتواند یک ریال از حقوق ملت را به جیب دیگران سرازیر کند.

احمدي نژاد در خصوص استان مازندران گفت: مازندران به لحاظ فرهنگی، نیروی انسانی و طبیعت این استعداد را دارد كه به سرعت و در کوتاهترین زمان ممکن به پیشرفته ترین استان کشور و الگویی برای سایر استانها تبدیل شود.

وی گفت: در دو سفر قبلی تصمیمات خوبی گرفته شد که بیش از 1300 پروژه برای استان تصویب شد.

احمدي نژاد خاطر با اشاره به اينكه اکثر پروژه ها در مسیر اجرا قرار داشته یا اجرا شده اند، گفت: در اجرای این پروژه ها چنانچه موانع و مشکلاتی باشد در جلسه هیئت دولت برطرف خواهد شد و در سفر سوم تصمیمات گسترده ای برای مازندران گرفته خواهد شد.

وی گفت: کارخانجاتی هستند که دچار مشکل هستند که امروز در جلسه هیئت دولت مورد بررسی قرار گرفته و راهکار مناسبی برای آنان اتخاذ خواهد شد و گزارش کامل آن از طریق رسانه ها منعکس می شود.

رئيس جمهوري اسلامي ايران با اشاره به اينكه سرمایه گذاری صنعتی در مازندران با محدودیت و ممنوعیت همراه بود، گفت: این محدودیت و ممنوعیت باعث عقب افتادگی جوانان مازندران شده بود در سفرهای قبلی این محدودیت برداشته شد.

وي افزود: بیش از دو هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شد که 5 برابر دوره دولتهای قبلی بود.

احمدي نژاد گفت: 1630 کارخانه، کارگاه و بنگاه اقتصادي در مازندران راه اندازی و یا در دست احداث است، با این حال هنوز جمعی از جوانان فرصت اشتغال شرافتمندانه را ندارند.

وي اظهار داشت: با تصمیم دولت در امسال و سال آینده بیش از 40 کارخانه صنعتی برای جوانان مازندران احداث می شود .

احمدي نژاد از کارخانه خودروسازی سایپا و پالایشگاه نفت کیاسر به عنوان یکی از پروژه هاي مهم نام برد، و گفت: تا رفع تک تک مشکلات کشور و رفع مشکلات نفر به نفر مردم مازندران آماده خدمت هستیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.